enseignantmmbm
زيزوومى مميز
- إنضم
- 25 فبراير 2019
- المشاركات
- 768
- مستوى التفاعل
- 348
- النقاط
- 570
غير متصل
من فضلك قم بتحديث الصفحة لمشاهدة المحتوى المخفي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الرجاء تحويل الروابط التالية لهذه الكتب مع الشكر والتقدير
1- Electric Circuits and Signals
English | 2017 | ISBN-13: 978-1420045895 | Instructor Resources | PDF | 17.9 MB
الرابط
2- Modern Ceramic Engineering: Properties, Processing, and Use in Design, Fourth Edition
English | 2018 | ISBN-13: 978-1498716918 | Instructor Resources | PDF | 798 MB
الرابط
3- A Mathematica Primer for Physicists
English | 2018 | ISBN-13: 978-1138035096 | Instructor Resources | PDF | 4.94 MB
الرابط
4- Big Picture Physiology-Medical Course and Step 1 Review
English | 2020 | ISBN-13: 978-1260122503 | 561 Pages | PDF | 212.68 MB
الرابط
5- Survey of Audiology: Fundamentals for Audiologists and Health Professionals, 3rd Edition
English | 2020 | ISBN-13: 978-1630915032 | 409 Pages | PDF | 17.64 MB
الرابط
6- Synthetic Fuels Handbook, 2nd Edition
English | 2020 | ISBN-13: 978-1260128963 | 465 Pages | PDF | 277.58 MB
الرابط
7- Automotive Maintenance & Light Repair, 2nd Edition
English | 2019 | ISBN-13: 978-1337564397 | 866 Pages | PDF | 114.52 MB
الرابط
8- Modern Diesel Technology: Heavy Equipment Systems, 3rd Edition
English | 2019 | ISBN-13: 978-1337567589 | 722 Pages | PDF | 98.49 MB
الرابط
جزاكم الله خيرا
الرجاء تحويل الروابط التالية لهذه الكتب مع الشكر والتقدير
1- Electric Circuits and Signals

English | 2017 | ISBN-13: 978-1420045895 | Instructor Resources | PDF | 17.9 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
2- Modern Ceramic Engineering: Properties, Processing, and Use in Design, Fourth Edition

English | 2018 | ISBN-13: 978-1498716918 | Instructor Resources | PDF | 798 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
3- A Mathematica Primer for Physicists

English | 2018 | ISBN-13: 978-1138035096 | Instructor Resources | PDF | 4.94 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
4- Big Picture Physiology-Medical Course and Step 1 Review

English | 2020 | ISBN-13: 978-1260122503 | 561 Pages | PDF | 212.68 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
5- Survey of Audiology: Fundamentals for Audiologists and Health Professionals, 3rd Edition

English | 2020 | ISBN-13: 978-1630915032 | 409 Pages | PDF | 17.64 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
6- Synthetic Fuels Handbook, 2nd Edition

English | 2020 | ISBN-13: 978-1260128963 | 465 Pages | PDF | 277.58 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
7- Automotive Maintenance & Light Repair, 2nd Edition

English | 2019 | ISBN-13: 978-1337564397 | 866 Pages | PDF | 114.52 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
8- Modern Diesel Technology: Heavy Equipment Systems, 3rd Edition

English | 2019 | ISBN-13: 978-1337567589 | 722 Pages | PDF | 98.49 MB
الرابط
يجب عليك
تسجيل الدخول
او
تسجيل لمشاهدة الرابط المخفي
جزاكم الله خيرا
